[ LUGOS ] Nekaj C-ja / Sort znotraj stringa [OFF-TOPIC]

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Apr 9 18:17:10 CEST 1998

On Thu, 9 Apr 1998, polz wrote:

> Ce se ne motim je programme v navadnem svetu, program pa v racunalniku.

Hm, ko ste ze vsi tko pametni pa naj en pove zakaj se napise Hard Disk in
Compact Disc?! Mislim, stoopeed! Ko bi se vsaj kaj drugega pogovarjali,
recimo nekaj v stilu Slack je boljsi od RedHat!!! :P

A note to polz: LEARN HOW TO QUOTE!

Tvojih mailov se ne da brat...

David!
Signature file missing!

This program has performed an illegal operation and it will be terminated.