[ LUGOS ] PUBLIC RELATIONS

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Tor Apr 7 11:46:51 CEST 1998

Torej...

Vidim, da se je debata razvnela in moram povedati da sem pricakoval vse
razlicice misli, ki so se priplavale na povrsje.. Moj predlog bi bil, da
se ustanovi neka skupina (par ljudi - prostovoljcev), katerih naloga je
komunikacija s svetom zunaj nase mailing liste in prenasanje informacij
v obe smeri.

Ne zdi se mi smiselno, da bi v to mailing listi vabili tuje goste
(seveda se lahko sami svobodno prijavijo in spremljajo debate), lahko pa
takoj ustanovimo dodatno mailing listo, ki bo internacionalna.. Prav tako
se lahko nasi ljudje, ki jih to veseli prijavijo na kaksno njihovo mailing
listo in njihovi na naso ter izmenjujemo znanje/probleme...

Na tej listi bi zelel ohraniti slovenscino kot glavni jezik (predvsem sem
tu v snovanju pravilnika hotel prepreciti razne slenge ipd lokalne
razlicice pogovornega slovenskega jezika), nisem pa se videl da bi kdo
napadel kaksnega avtorja tujih (angleskih) sporocil, in sem preprican da
nas tudi obcasno sr. ali hr. ne bi motilo.

Torej, se zmeraj vabim tiste posameznike, ki bi nekaj aktivno prinesli k
delu drustva da se mi javijo in se bomo potem ze zmenili o podrobnostih
(ali jih opustili ce ne boste utednili - torej cisto neobvezno). Konec
koncev lahko tudi uredimo kaksno dodatno web stran na to temo... Ce
pogledam tiste skope-3 leta stare inf. o LUGOSu, ki so na voljo v
anglescini me kar vest pece, ampak jaz za vse zal casa nimam.

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist