[ LUGOS ] Supra Pnp modem

Danilo Godec danci na kibla.org
Čet Apr 9 14:00:10 CEST 1998

On Thu, 9 Apr 1998, Milan Gabor wrote:

> Hi!
>
> Imam problem z Pnp modemom. Poskusal sem vse mogoce nastavitve, toda
> nekako noce delati. Pripel sem , kaj mi izpljune pnpdump.
> Nastavil sem tako, kot je nastavljeno pod Win$i, kjer vse lepo spila.
>
> Tudi potem ko podam to konfiguracijo isapnp programu ne javi nobene
> napake,  sam potem modema na nobenem devicu ne najde.
>
> Kje bi se sploh moral pojaviti potem modem ? Na /dev/cua* ali na
> /dev/ttyS* ali kje drugje ?

Tudi sam sem se pred casom ukvarjal s tem (ali podobnim Supra) modemom.

Opazil sem, da se je modem inicaliziral ze ob bootu, tako da isapnp sploh
ni bil potreben (se pravi, linux je ze ob bootanju zaznal tri ttyS porte,
kar je za PnP naprave malce nenavadno). Preveri to z 'dmesg' ukazom.

Se mi pa zdi (zal se ne spomnim tocno), da sem moral drugi racunalnikov
serijski port nastavit na ttyS2 (COM3), ker je modem hotel biti ttyS1
(COM2).

     D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist