[ LUGOS ] [Fwd: COMMERCIAL: $1.99 CD with OpenLinux Lite 1.2]

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Pon Apr 20 22:07:09 CEST 1998

Joze Kovacic wrote:

> hoj
>    Ce bo kaj iz tega me prosim stej zraven.
>                                         pozdrav, Joze

Hi!

Za vse zainteresirane:
Sem pogledal postnino, ki znasa 8.00$ Torej 1.99 + delitev postnine.

A se koga zanima ?

Imajo pa se eno ponudbo:
For Caldera fans, you get our CheapBytes OpenLinux Lite 1.2 CD-ROM and
                             our CheapBytes 3 CD-ROM Linux Archive Set.

ki pa stane :
6.99$

Torej. Dva za prvega imam. Ce hoce se kdo imeti, naj mi sporoci, da
potem narocim

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                       |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Dodatne informacije o seznamu Starilist