[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Apr 7 08:26:12 CEST 1998

> Oni pac nas ne razumjo, to je meni popolnoma jasno, ti pa njih razumes ali
> morda ne? Sploh ne vem v cem je problem. Saj nisi ti nic na zgubi ce

Mlajše generacije (osnovna šola itd...) več ne razumejo ne hrvaščine, ne
srbščine...Ne domnevaj, da jo vsi razumejo, če jo ti razumeš.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676