[ LUGOS ] Public relations... (nanasa se na pozdrave iz YU linux grupe)

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Apr 7 08:24:17 CEST 1998

> In še mnogo napakic -- takšnih in drugačnih -- je v tvojem sporočilu.
>
> O tem, kdo OBVLADA slovenščino in kdo je ne, raje ne bi razmišljal.
> Drugo vprašanje pa je, kdo ne pozna niti osnov. Pa še nekaj je: Kaj je
> težje razumljivo; polomljena slovenščina ali srbščina/hrvaščina.

Lepo prosim, ne secirati drugih mailov glede pravopisnih in drugih
napak.Ljudje pišejo v sili, niti kaj preveč ne pazijo in tole bi se lahko
sprevrglo
v nevarno vojno... Med slovensko pisočimi samimi... Tega ne rabimo.

Moj mail pa lahko seciraš do mile volje... Nisem občutljiv na seciranje...

=B

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676