[ LUGOS ] bill :)

Gasper Furman merjasec na si.scout.net
Sre Apr 22 23:08:00 CEST 1998

On Wed, 22 Apr 1998, Damjan Cvetko wrote:

>   Ne sam je vseeno... Bill Gates ni zastojn naredil oz. dopustil kaj
>   takega... njemu se vsaka napaka nekak izplaca.... naprimer Wintendo
>   No saj... v vsakem primeru je poskrbel za medisjko pozornost... se vecjo
>   kot jo je bil delezen ze prej.... :))) Naucite se kaj iz tega folx..
>   Bol v kurcu sistem naredis, bol supesn bos !!!!

Ja Bill res nic ne nardi zastonj. Ce se ne motim je imel za eden od
izgovorov ta, da je tehnologija skenerjev zelo napredna in bla bla (to
mi je povedu sosolc). Zihr je ful zasluzu k je naredu reklamo
proizvajacu skenerja ...

--
Expect the worst, it's the least you can do if you are using win95!

Dodatne informacije o seznamu Starilist