[ LUGOS ] bill :)

Damjan Cvetko raver2 na atlantis.s-pgm.mb.edus.si
Sre Apr 22 21:46:56 CEST 1998

On Wed, 22 Apr 1998, David Klasinc wrote:

> Hm, ja... in General Electrics ima javno testiranje novega reaktivnega
> motorja, ki ga pred vso publiko raznese... *grin*
>

> David!
> Windows 95 - The Twilight Zone of the Operating Systems.

  Ne sam je vseeno... Bill Gates ni zastojn naredil oz. dopustil kaj
  takega... njemu se vsaka napaka nekak izplaca.... naprimer Wintendo
  No saj... v vsakem primeru je poskrbel za medisjko pozornost... se vecjo
  kot jo je bil delezen ze prej.... :))) Naucite se kaj iz tega folx..
  Bol v kurcu sistem naredis, bol supesn bos !!!!

   C ya !

 TraNce-R

Dodatne informacije o seznamu Starilist