[ LUGOS ] 17"?

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Apr 30 07:50:49 CEST 1998

Miha Tomsic Mike wrote:

>         Hojla!

> Po moje je tezko govoriti o nekem proizvajalcu tako na splosno. Ko sem jaz
> kupoval 15" sem si ogledal precej monitorjev in potem izbral. Ce bi imel
> vec denarja bi takoj vzel Nokkio, ker pa sem imel denarja malo manj sem se
> odlocil za Samsunga. Sony me je povsem razocaral in Philips pa malo manj.

Pa se ena stvar je. Kvaliteta koncnega uravnavanja monitorja. SAMTRON je
recimo firma z junk monitorji, ce si postavil 6 monitorjev, je vsak drugace
prikazoval sliko, eni bolj zivo, drugi nekam megleno... Ce si pogledal Compaqove
monitorje (ki je imel v bistvu takrat isto elektroniko) je bila pa slika tipi topi.

Pa ce si postavil tri drug zraven drugega, so vsi kazali isto (dobro ali slabo)
sliko.

Enako velja recimo za Iliyamo, nekateri so jo hvalili kot ne vem kaj. Poznam
arhitekta
iz Nemcije, ki je nabavil 10 Iliyam in mu ni zal. Ko sem pa jaz videl sliko na enem
nekje v SLO,
pa me je skoraj kap zadela. Tudi arhitekt je komentiral, da to pa ni ista Iliyama.

Kaj pa vem, no. Jaz pod Linuxom uporabljam Samtrona 17" in kar v redu kaze sliko.
V sluzbi pa IBM P70 (kot redko izjemo IBMove opreme). Slika je odlicna, trinitron
ekran.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676