[ LUGOS ] en star disk

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Apr 30 07:33:19 CEST 1998

Howdy!

On Wed, 29 Apr 1998, Darko wrote:

>=20
> Boris Gasperin ti je odgovoril kaksen disk je to. Lahko pristavim le
> tolk, da se je ta tip diska lahko "gnal" tudi do 65 MB z ustreznim
> RLL (namesto MFM) krmilnikom. Zato je treba vedeti ali je disk bil
> nazadnje formatiran kot 42 MB (MFM) ali 65 MB (RLL). Poleg tega je
> treba vedeti z kaksnim faktorjem prepletanja (interleave) je bil
> disk formatiran, ker so tedaj v uporabi bili tako faktorji 1 (brez
> prepletanje, ki je zagotavljal najhitrejsi mozni prenos podatkov),
> kot 2 (pogost faktor pri pocasnejsih racunalnikih), itd..

Mimogrede: RLL diski so imeli 26 namesto 17 sektorjev/sled.

Kar se pa tice prepletanja (interleava) je pa takole: stvar ni bila toliko
odvisna od racunalnika (no, tudi), bolj od kontrolerja. Jaz sem imel prav
tak disk v 12MHz 286-tki. Najprej na MFM in je delal samo na prepletanju
2:1. Potem sem dal noter kontroler RLL in je disk delal s prepletanjem
1:1. Racunalnik je bil se vedno 12MHz 286.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist