[ LUGOS ] Povezava na SiOL...

Samo Gabrovec samek na technologist.com
Ned Apr 5 12:54:24 CEST 1998

Ljubo Brglez wrote:

>  Ne zgodi se nic, niti modem se ne oglasi, niti nicesar ne izpise, cisto
> nic...
>
>  V var/log/messages mi pise glede tega: connect script failed
>
>  Torej???

 Aha, to se dogaja tudi meni in to se ko sem imel RH 4.1 kakor sedaj na 5.0 enostavno
ne klice cez skripte. probal sem netcfg>add interface..... tam cez potem svojo potem
pppsetup ta novo verzijo potem xisp ........ nic vedno samo napise v messages /
connect scpript failed . Stvar je pa taka da  modem dela ker se connectam z
PPPSH(ell) od Uros Juvana (ce ga ne bi on napisal ..... nevem kako bi hodu na I`net
:) kakor tudi dela dip (na slip) ter mgetty se javi....

A kdo ve kaj imava narobe?
hvala

Dodatne informacije o seznamu Starilist