[ LUGOS ] Povezava na SiOL...

Ljubo Brglez ljubo.brglez na siol.net
Ned Apr 5 02:35:22 CEST 1998

Zdravo!

 Kot sem opazil, sem verjetno za slabe odgovore kriv sam,
 saj sem slabo definiral problem. OK. Pa gremo se enkrat.

 Sem uporabnik Slovenija ONLINE, vkljucen sem v omrezje
 kot narocnik. Seveda so mi ob vkljucitvi sveto obljubili
 pomoc, potem ko pa sem jim omenil Linux... Kaj hocem,
 niso profesionalni. Kaj meni pomaga ce so mi poslali
 "prijazno" sporocilo, da lahko ob morebitnih tezavah,
 glede vstopa v omrezje, poklicem stevilko 061 xxxxxxx..
 kajvemkirokajcem ce pa tam o zadevi nimajo pojma.
 Zalosto, pa ce se pomislim kako drag je njihov dostop,
 kako zanic so njihove linije, kako pocasna je povezava,
 kako,... V redu. To je to.

 Torej, tukaj so skripte vzete iz njihove strani,
 spodaj pa moj problem.

[Slovenija Online, Telekom Slovenije]
[Navodila]

                                      LINUX
                           nastavitev omrežja na klic

        Za dostop do SiOL-a moramo popraviti nekaj datotek in napisati
skripto.

        Skript, ki se nahaja v /etc/ppp/, naj se imenuje SiOL-dial:

             #
             #/etc/ppp/SiOL-dial
             #
             #!/bin/csh
             onintr cleanup
             umask 077
             set retry = 99
             set phone = 088032320
             while ($retry>0)
             @ retry = $retry - 1
             echo >/tmp/chat$$ "ABORT BUSY ABORT 'NO CARRIER' '' ATZ
ATD"$phone"
             CONNECT ''"
             /usr/sbin/chat -f /tmp/chat$$ -v
             if $status == 0 then
             rm -f /tmp/chat$$
             exit 0
             endif
             end
             cleanup:
             rm -f /tmp/chat$$
             exit 1
             #
             # End of file.
             #

        Popraviti moramo datoteko chap-secrets, ki se nahaja v /etc/ppp/
[Image] (/etc/ppp/chap-secrets)
             #Secrets for authentication using CHAP
             # client          server     secret   IP addresses
             uporabniško ime   *         geslo     *

        In datoteko /etc/ppp/options

             #
             # /etc/ppp/options
             #
             /dev/modem
             38400
             crtscts
             lock
             modem
             defaultroute
             name uporabniško ime
             noipdefault
             idle-disconnect 500
             ### EOF ###

        Popravite še datoteko /etc/resolv.conf in vanjo vpišite:

             domain siol.net
             nameserver 193.189.160.11
             nameserver 193.189.160.12

        Ko vse to naredite, se na SiOL povežite z ukazom:

             pppd connect "exec /etc/ppp/siol-dial"

 To sem naredil. Potem pa not vpisem: pppd connect "exec
/etc/ppp/siol-dial".
 Ne zgodi se nic, niti modem se ne oglasi, niti nicesar ne izpise, cisto
nic...

 Mogoce je problem v prvem skriptu?

 V var/log/messages mi pise glede tega: connect script failed

 Torej???

 Lep pozdrav!

Dodatne informacije o seznamu Starilist