[ LUGOS ] Tipkovnice

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Apr 14 07:13:43 CEST 1998

On Tue, 14 Apr 1998, Borut Mrak wrote:

> Sure, Pine, ko bom enkrat usposobil sendmail. in fetchmail. in ostale
> stvari. medtem mi pa netskejp rula. a se ne more primerjati s pegasusom.
> na zalost pa davis harris ne namerava pegausa ustimat, da bo delal pod
> linuxom. imam (sem imel) en mejl od enega tipa pri pegasus mail support
> teamu, da David Harris Pegasusa ne bo portal na linux. vsaj v bliznji
> prihodnosti ne.

Hm... Slisat je kot da vam manjka user friendly mail reader za Xe. To ni
ne vem kako zapletena stvar, lahko bi kdo zacel codat kaj takega. V Tk
nebi smelo vzet vec kot en mesec, ampak jaz imam maturo in ne morem :)

lp,

					Jure

P.S. Bom cez pocitnice enega naredil, ki zgleda kot pegasus.

Dodatne informacije o seznamu Starilist