[ LUGOS ] Tipkovnice

Borut Mrak BorutM na bigfoot.com
Tor Apr 14 05:30:43 CEST 1998

David Klasinc wrote:

> Prav mas... Pine forever! :P Drugace ma netscape, hm xfmail? KDE mail? :)

Sure, Pine, ko bom enkrat usposobil sendmail. in fetchmail. in ostale
stvari. medtem mi pa netskejp rula. a se ne more primerjati s pegasusom.
na zalost pa davis harris ne namerava pegausa ustimat, da bo delal pod
linuxom. imam (sem imel) en mejl od enega tipa pri pegasus mail support
teamu, da David Harris Pegasusa ne bo portal na linux. vsaj v bliznji
prihodnosti ne.

That would be all about it. I'm so sad :[[[

Dodatne informacije o seznamu Starilist