[ LUGOS ] RH 5.0 in buggy buggy libi

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Apr 10 22:44:58 CEST 1998

On Fri, 10 Apr 1998, Ales Horvat wrote:

> Sicer ne razumem tvojega problema... (saj nisi izpisoval staticne
> spremenljivke;)

Um? Definiraj 'staticna spremenjlivka'...

> Zadnji del moje kode (zaradi debuginga) izgleda:
> printf("Odpiram: '%s'\n", fname);
> fle=fopen(fname, "a");
> printf("Datoteka odprta\n");
>
> In; verjemi, ne pride do zadnje vrstice ;)

Vcasih ne mores verjet, kaj vse lahko naredi en mali memory leak, ki ga
niti ne opazis, oz ti zgleda povsem neskodljiv....

> No, glede razlicnih OSov se strinjam.. ampak zakaj zadeva dela na
> prakticno vseh !glibc sistemih?

Kaj ko bi kako pismo naslovil na glibc developerje?

David!
Signature file missing!

This program has performed an illegal operation and it will be terminated.