[ LUGOS ] RH 5.0 in buggy buggy libi

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Pet Apr 10 17:05:46 CEST 1998

> Jaz sem v zivljenju tam nekje 4-5-krat ze obtozil sistemske knjiznice,
> da so pokvarjene. Najbolj vneto takrat, ko mi je program dumpal core na
> vrstici:
>   fprintf ( stderr, "A tole zdej dela al ne?!?!\n" );
>
> PS: fprintf() se je usuval zato, ker je program nakje dalec prej iz zelo
> trapastega in tezko najdljivega razloga povozil zakljucni \0 v staticnem
> stringu od fprintf()-a. Ta je potem dumpal core, ker ni in ni prisel

Sicer ne razumem tvojega problema... (saj nisi izpisoval staticne
spremenljivke;)

Zadnji del moje kode (zaradi debuginga) izgleda:
printf("Odpiram: '%s'\n", fname);
fle=fopen(fname, "a");
printf("Datoteka odprta\n");

In; verjemi, ne pride do zadnje vrstice ;)

No, glede razlicnih OSov se strinjam.. ampak zakaj zadeva dela na
prakticno vseh !glibc sistemih?

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist