[ LUGOS ] Mail...

BlaY0 blayo na Lightning.vx.ml.org
Sob Apr 4 22:42:25 CEST 1998

Yo!

On Sat, 4 Apr 1998, David Klasinc wrote:

> Bah! Netscape to obvlada, userji so srecni... Pine sem ze tolkokrat
> kompajlal, da naj se zdaj kar sam...

Jah Netscape je biu v prvi fazi pisan za single user masine zato to "kao"
obvlada, v resnici je pa to tak cuden security feature (pac vsak lahko
posilja mail-e v tvojem imenu:)

>  Malo mi sicer ni jasno, kaj s tem dosezes ce ga sam kompajlas, da bi bil
> username hardcoded not, ali ma kako opcijo, kjer mu poves, da lahko userji
> to spleminjajo...

Jah kakor jaz vem pine ni narejen samo za unix masine ampak tudi za single
user masine (Winshaft & others), tam je pa treba (tako kot pri Netscape-u)
dolociti username.

Ja ce pravis da si pine ze 100x prevajal potem bi pa ze moral najti to
funkcijo. Anywayz use Netscape instead :)

>  Sendmail sucks anyway... :P

To je jasno da vse kar ti ni good to sucks :) Torej ce uporabljas Qmail,
se tam to se lazje izvede kot pri Sendmail-u. Torej fant... zakoplji se v
man-e in beri do jutra :) Ce si pa ze vse prebral 10x pa tega jasno ni
treba napisat na to listo :) Za 9x velja isto...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist