[ LUGOS ] Mail...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Apr 4 20:04:29 CEST 1998

On Sat, 4 Apr 1998, BlaY0 wrote:

> To se da, ce sam prevedes pine. Obstaja pa tudi druga varianta in sicer da

Bah! Netscape to obvlada, userji so srecni... Pine sem ze tolkokrat
kompajlal, da naj se zdaj kar sam...

 Malo mi sicer ni jasno, kaj s tem dosezes ce ga sam kompajlas, da bi bil
username hardcoded not, ali ma kako opcijo, kjer mu poves, da lahko userji
to spleminjajo...

> malo popravis sendmail.cf ter naredis userdatabase, kamor vpises nekaksne
> maildrop aliase. Vse to je opisano nekje v Sendmail-FAQ dokumentih, za
> katere pa sem pozabil kje se tocno nahajajo. Predvsem je to misljeno za
> ime.primimek na foo.bar.com. Glede *@bar.foo.com pa ne vem tocno...

 Sendmail sucks anyway... :P

David!

"To boldly go, where no hair has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist