[ LUGOS ] 17"?

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Sre Apr 29 18:38:49 CEST 1998

	Hojla!

On Tue, 28 Apr 1998, Danilo Godec wrote:
> Moje cisto osebno mnenje je, da se je treba Philipsom izognit. Ne vem,
> mogoce imam samo slucajno slabe izkusnje (3 zelo slabe).
> Sony pa je zelo OK. :)

Po moje je tezko govoriti o nekem proizvajalcu tako na splosno. Ko sem jaz
kupoval 15" sem si ogledal precej monitorjev in potem izbral. Ce bi imel
vec denarja bi takoj vzel Nokkio, ker pa sem imel denarja malo manj sem se
odlocil za Samsunga. Sony me je povsem razocaral in Philips pa malo manj.

Najbolj se lahko clovek zanese na lastno oko, pri tem pa prosi
prodajalca, da nastavi resolucijo na maksimum (ki ga omogocajo windowsi :)

S samo konfiguracijo Xov pa ni tezav, ce je monitor "Sync" (nima omejenih
frekvenc ampak frekvancni pas), potem samo vpises v kaksnem razponu deluje
monitor in ze letis...

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist