[ LUGOS ] Linux in winNT 4.0 + David nehi tezit!

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Apr 23 22:36:05 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, BlaY0 wrote:

> Ti si nasploh en zlo cudn clouk kar se mene tice. Te mam pa ze
> nastudiranga in tocno vem kdaj in kaj bos imel za pripomnit...

 Hm, to da sem cuden so mi rekli ze drugi... Heh...

> V glavnem vidm da ti je dolgcas in da nimas kej pocet zategadelj prihajs
> ven vedno s temi svojimi fintami, ki nikomur nic ne koristijo, samo v
> slabo voljo ga spravljajo...

Se vidi da me mas zlo nastudiranega... Jest 24 ur na dan cakam na to, da
bo kak mail prsu na lugos listo, ja ful mi je dolgcajt... tko povprecno
deset sporocil na dan... heh, da lahko potem kak brezvezen odgovor
napisem in spravljam ljudi v slabo voljo...

> Cloveku sem povedal kako se to naredi, ti pa v zvezi s subjectom nisi imel
> nic za povedat, ampak kot ze receno mas prevec casa in si moral nekaj

Um, jest sem komentiral tvoj 'out of the box', ker je bil postopek ki si
ga opisal, dalec stran od out of the box. Vsaj meni se tko zdi... *shrug*

David!
Windows 95 - The Twilight Zone of the Operating Systems.

Dodatne informacije o seznamu Starilist