[ LUGOS ] Linux in winNT 4.0 + David nehi tezit!

BlaY0 blayo na Lightning.vx.ml.org
Čet Apr 23 21:35:50 CEST 1998

Yo!

On Thu, 23 Apr 1998, David Klasinc wrote:

>                  ^^^^^^^^^^^^^
> Je zame takrat ko zadevo instaliras, rebootas in zadeva dela, kopiranje
> boot sektorjev ni glih out of the box.. ;>

Ti si nasploh en zlo cudn clouk kar se mene tice. Te mam pa ze
nastudiranga in tocno vem kdaj in kaj bos imel za pripomnit...

V glavnem vidm da ti je dolgcas in da nimas kej pocet zategadelj prihajs
ven vedno s temi svojimi fintami, ki nikomur nic ne koristijo, samo v
slabo voljo ga spravljajo...

Cloveku sem povedal kako se to naredi, ti pa v zvezi s subjectom nisi imel
nic za povedat, ampak kot ze receno mas prevec casa in si moral nekaj
napisat. Isto je blo zadnic ko sem spraseval za session selector.
Enostavno si moral nekaj zint, ki pa ni imelo blage veze s subjectom...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist