[ LUGOS ] CD session selector

BlaY0 blayo na Lightning.vx.ml.org
Sob Apr 4 19:02:59 CEST 1998

Yo!

On Sat, 4 Apr 1998, David Klasinc wrote:

> najboljse bo, da pogledas na site-ih od proizvajalcev CD recorderjev...
> Jaz sem imel nekaj takega, tko long time ago... in sem dobil zraven enega
> rekorderja (normalno da se vec ne spomnim kateri je bil) in je delalo na
> vseh hm, kako se CD drive po slovensko? Um??

Hmm... Ja Recimo Adaptec Easy CD Creator ima Session Selector, samo kako
naj instaliram to zadevo, ce morem pa najprej instalirati Winshaft 95, ki
pa so na enem mojih CD-jev v prvem session-u od treh :) Ma potreboval bi v
bistvu eno command line varianto taksnega programa...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist