[ LUGOS ] CD session selector

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Apr 4 09:19:41 CEST 1998

On Sat, 4 Apr 1998, BlaY0 wrote:

> Potreboval bi proggy za Linux (lahko tudi DOS), s katerim bi lahko na
> posnetih CD-jih dolocil kateri session naj bi CD pogon bral. Recimo da
> imam CD na katerem so trije session-i, po defaultu ti bere zadnjega, jaz
> pa bi hotel prvega...

najboljse bo, da pogledas na site-ih od proizvajalcev CD recorderjev...
Jaz sem imel nekaj takega, tko long time ago... in sem dobil zraven enega
rekorderja (normalno da se vec ne spomnim kateri je bil) in je delalo na
vseh hm, kako se CD drive po slovensko? Um??

> Je kdo kaj podobnega ze imel? Btw, ce ze besno odpisujete, da taka zadeva
> ne obstaja, in da se to ne da, kar prenehajte s pisanjem :)

Ampak meni so flame sporocila ful vsec, ce so upravicena... ;>

David!

"To boldly go, where no hair has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist