[ LUGOS ] Netscape 5.0

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Apr 22 13:58:33 CEST 1998

On Wed, 22 Apr 1998, Boris Benko wrote:

> dal Explorer 4 free) in potem v bistvu ostanejo samo še razvojni
> stroški. Če so se hoteli znebiti še teh, so potem dali Navigator sorc
> kodo ven.

Glede na to, da bo Netscape se vedno izdajal nove verzije
Navigatorja/Communicatorja vsaj tako so rekli, potem razvojni stroski ne
bodo glih izniceni...

> Kvaliteta nadalje razvite kode pa je hudo dvomljiva.Saj ne podcenjujem
> shareware, niti Linuxa in nič ne, ampak.. Lahko rečem, da je shareware
> koda na splošno razvita precej kavbojsko.

Hm, razlika je med shareware in GPL (in vsemi podobnimi licencami) sploh
je razlika med samim nacinom razmisljanja ljudi, ki te programe delajo.
Razlika med shareware in GPL avtorji programov je ta, da prvi pomisli,
cool tole sem naredil, sicer mi windowse nekajkrat sesuje ampak kak bedak
se bo ze najdu in bo dal za to $30. Medtem ko drugi rece, hmm, tale
program mi dela pod kernelom 2.0.30 ampak ne pod 2.0.33, dejmo ven source
da bo folk malo pogledal in bo delal pod vsemi kerneli.

Jaz bi tako rekel, Netscape je videl da izgublja vojno z internet
exploderjem, na zalost je tako in je brez veze da bi se pizkusali slepit z
vsem skupaj, pac nimajo neomejeno zalogo denarja, medtem ko ga microsoft
prakticno ima. In kaj je boljsega kot narediti source kodo GPL (NPL v tem
primeru) in dati moznost vsem miljonom ljudi, ki bi lahko pomagali in bi
radi pomagali pri razvoju (BTW dva dni potem ko je prisel ven Mozilla 5.0
je bil na voljo ze binary z vgrajenim SSL protokolom, sicer se je sesuval
ko strela ampak bil pa je le).

Netscape ima edini pravico uporabljati ime Netscape <something> in tisti
ki bo zelel imeti browser, bo pac uporabljal tisto, kar bo imelo v imenu
netscape, tam ne bo bojazni, da bi kdo kradel stevilke kreditnih kartic...
etc etc...

> kaže, Navigator v poslu mogoče ne bo več igralec številka ena, pa bi po
> mojem mnenju moral biti. Bo morda še vedno igralec na shareware polju,
> ampak to ni to.

Hm, nikoli niti ne bo igralec na shareware polju... Trenutno se mi zdi, da
je edini igralec z browserjem na shareware polju Opera.

David!
I was so scared, that there was draft between my knees.

Dodatne informacije o seznamu Starilist