[ LUGOS ] zip/scanner: to the death!

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Sob Apr 25 18:28:33 CEST 1998

On Sat, 25 Apr 1998, Metod Kozelj wrote:

> Jaz se se nisem ubadal s takim HW-jem. Kolikor sem prebral dokumentacijo
> zraven kernelov se mi zdi, da je parallelni HW pod 2.0 kerneli podprt bolj
> za silo. Stvar je bistveno boljsa pod 2.1 kerneli (ki sedaj postajajo
> cedalje bolj stabilni).

zip in kernel sta se razumela krasno (prenos je bil brez napak in bistveno
hitrejsi kot pod win), dokler ni prisel scanner. zip se predstavlja kot
scsi, ceprav sedi na paralelcu, scanner pa ima tudi neko kartico, ki je v
bistvu isa-to-scsi2 magic stuff. in se stepeta, tako v linuxu kot pod win.

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist