[ LUGOS ] Supra Pnp modem

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Apr 13 10:23:28 CEST 1998

Howdy!

On Sun, 12 Apr 1998, Danilo Godec wrote:

> Ceprav ti tudi PnP BIOS ne pomaga kaj dosti, saj je v istem racunalniku
> Asuscom kartica zahtevala isapnp... Prav tako tudi AWE64... Samo ta Supra
> ne.

Jaz imam AWE64. S kernelom 2.0.32 moram pac uporabljati isapnp (ceprav
BIOS inicializira kartico). Nekaj malega sem se igrackal z novim kernelom
(konkretno 2.1.93), ki ima podporo za PnP ze vgrajeno. Ampak ker sem
naredil kernel monoliten, mi AWE64 v bistvu ne dela, saj jo BIOS
inicializira v druge nastavitve kot pa bi jih rad jaz uporabljal.

Predpostavljam, da je resitev taka, da imam kernel (vsaj podporo za zvok)
modulariziran. Ob bootu z isapnp nastavim kartico na zeljene nastavitve,
nato pa sele zacnem uporabljat zvocno kartico.

Ali ima kdo kaksne izkusnje s podporo za PnP v novih kernelih?

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist