[ LUGOS ] x windows

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Apr 13 10:18:18 CEST 1998

Howdy!

On Sun, 12 Apr 1998, Jurij Rakun wrote:

> Sem nasel... sam... Sem prestavil na vec sam pol pa zacne neki tezit da
> ni zadost spomina... (imam 16 Rama, kartica pa ima 2,25 Mb)...

Ja, cetudi uporabljas virtualni zaslon, mora iti cel v graficni pomnilnik.
2,25MB zadosca za najvec priblizno 1768x1326 na 8bpp. Bolje pa je, da je
virtualna resolucija nekoliko manjsa, saj se pomnilnik na graficni kartici
uporablja se za razne bit-map cache in hardverski utripac, oboje pa
pripomore k vecji hitrosti.

Jaz osebno imam virtualni zaslon velik toliko, kot je najvecja fizicna
resolucija, ki jo uporabljam (1360x1020 na 16bpp).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist