[ LUGOS ] Kartica Xpert@work

Stancevic Dragan dstancevic na mds-uni.si
Sre Apr 8 09:17:35 CEST 1998

Simon Bozic (PARRko) wrote:

> Jaz imam tudi Xpert na work in pri Xih ni delala problemov. Finta je v tem,
> da Xi ne podpirajo ime kartice xpret na ... ampak cip ki je na njej, ta pa se
> imenuje 3D RAGE PRO!!! In ta je v seznamu RH 5.0.. za druge nisem
> preprican... ce pa si ti xconfig ne najde vec teh drajverov pol pa idi na
> ftp.xfree86.org pa si dol potegni .. Mach64 se imenujejo :)

Jaz imam Xpert na Play 8MB, pa mi je vedno zamrznilo masino ko sem dal driver za
RAGE PRO na RH5.0. Ko sem pa v "Xconfigurator"-ju izbral Mach64 driver, ter
vse vrednosti avtoprobe mi je pa zadeva zacela delat normalno.

LP, Stanac.

Dodatne informacije o seznamu Starilist