[ LUGOS ] fetchmail + qmail

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Sre Apr 8 09:12:37 CEST 1998

Zdravo!

Je kdo ze uporabljal fetchmail za pobiranje poste iz
"multidrop" nabiralnika (recimo za celo domeno) s qmail
serverja? Saj za prvo silo deluje, problem je opcija
qvirtual, ki ne dela. Preizkusil sem verzije 4.4.0 in 4.4.1
ter eno starejso, ki pa qvirtual sploh ne pozna.

Zdaj deluje, vendar posto deli glede na vrstico To: v
glavi sporocila. To ni najbolje, ker v primeru, da je
posta recimo sla najprej na mirko na writeme.com in sele od
tam avtomatsko na mirko na moja.domena, bo fetchmail skusal
SMTP serverju (drugemu, ne tistemu od koder pobira) podtakniti
sporocilo za mirko na writeme.com... To bo namrec pisalo v vrstici

Skratka, posto bi rad delil glede na vrstico Delivered-To:, ki jo
doda qmail.

10x!

Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si