[ LUGOS ] Joystick, upgrade-i...

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Tor Sep 30 21:52:05 CEST 1997

> Poleg tega me zanima, kako bi upgrade-al kernel in Xe.
> Ali je za kernel dovolj ce ga skopiram na disk in prevedem?
> Kaj pa za Xe? Ali je treba prejsnjo verzijo prej brisati?

Kar se X-ov tice... Ce si jih instaliral kot RPM (nimam Slackware,
pa ne vem...) paket, potem jih na ta
nacin tudi odinstaliras. RPM za 3.3.1 dobis na naslovu
ftp://ftp.turbolinux.com/pub/turbolinux/XFree86_3.3.1.

Ce pa si jih instaliral posamicno (kot tgz fajle), potem imas v
direktoriju z novo distribucijo podrobna navodila - mislim da file
RELNOTES. Splosno pa gre takole.. Naredis backup /etc/X11R6, spraznis ta
direktorij in pozenes fajl extract z direktorija, kjer je nova
distribucija X-ov.

Bostjan
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija
e-mail: jan na delo.si  &  Bostjan.Strumbelj na kiss.uni-lj.si