[ LUGOS ] ALoha!!

Jure Leskovec Jure.Leskovec na ijs.si
Tor Sep 30 21:35:04 CEST 1997

		Aloha!!

Kako si kaj?

Ops...
Let me introduce myself: my name is Bond, James Bond
Just kidding. :)

Jure (Smrekar), skupaj sva bla na sinelu, na poletni soli...

Na LOGOS mailing listi sem te opazil, pa bi nekaj stvari vprasal...

Odlocil sem se da bi si instaliral za Linux (namen imam postaviti webserver)

A mas mogoce kaksen dobr tutorial, al pa kej for dumb users, se rajsi pa bi
imel kaksen installation guide (nujno rabim).

Katero distribucijo limuxa priporocas (imam Debian 1.3, Red Hat 4.2 in
SlackWare 3.2) za zacetnike ?

Sedaj imam 2 HDDja na enem imam WIN NT, na drugem pa 3 particije od katerih
bi bila 1 za limux, ostali 2 pa za WIN NT, mislis da bi bilo to izvedljivo ?

						pozdrav, Jure

P.S. A kaj ves kdaj bomo letos spet na sinelu zacel s solo?

Dodatne informacije o seznamu Starilist