[ LUGOS ] swap

Gasper Fele gasper.fele na guest.arnes.si
Pet Sep 5 06:42:32 CEST 1997

4earth na earthling.net wrote:

> Eden izmed razlogov, da prehajam z win95 na linux je tudi ta, da "so"
> X-okna in celoten linux hitrejsi in bolj stabilen on win95. Toda "moja"
> x-okna (fvwm, fvwm95, afterstep...) so vsa delala zelooooo pocasiiii (16
> Mb RAMa). V primerjavi z win95 kar po polzje...
>
> Je mogoce razlog ta da nimam swap particije, ali kaj drugega?
Ne. S swap particijo postanejo se pocasnejsa, saj racunalnik dela z
diskom, ki je mnogo pocasnejsi od RAMa.

Prej bi bil lahko problem v izbiri X serverja(primernega graficni) in
procesorja. (na intelovi 486/66 so X tekli hitreje kot win95, na cyrix
P166+ pa pocasneje). Vsekakor pa ti gotovo zmanjkuje tudi RAMa.
Posledica tega je
ponavadi ne-odpiranje programov

Dodatne informacije o seznamu Starilist