[ LUGOS ] swap

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Sep 5 00:19:59 CEST 1997

On Thu, 4 Sep 1997 4earth na earthling.net wrote:

> Eden izmed razlogov, da prehajam z win95 na linux je tudi ta, da "so"
> X-okna in celoten linux hitrejsi in bolj stabilen on win95. Toda "moja"
> x-okna (fvwm, fvwm95, afterstep...) so vsa delala zelooooo pocasiiii (16
> Mb RAMa). V primerjavi z win95 kar po polzje...
>
> Je mogoce razlog ta da nimam swap particije, ali kaj drugega?

Cudo, da brez swap particije sploh kaj se dela, ko pozenese okna. Za
pocasnost je lahko vec razlogov (afterstep je definitivno eden med njimi)
in 16Mb RAMa ni prav veliko, ce poganjas se kaksne daemone.
(Linux namrec neaktivne procese "izswapa" in sprosti spomin za delujoce, v
tvojem primeru na primer X).

Mogoce ne bi bilo slabo, ce bi napisal se kateri X streznik uporalbjas in
v kombinaciji s katero kartico, koliko spomina na kartici in v kaksni
resoluciji glede na Win95.

	lp
		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist