[ LUGOS ] [linux-security] Announce: chkexploit 1.13 (fwd)

Damjan Lampret damjan.lampret na arnes.si
Čet Sep 4 16:25:57 CEST 1997

On Thu, 4 Sep 1997, Andrej Presern wrote:

> Source? <sigh> Zadeva je shell skripta........................

zal sem mail ze poslal, ko sem poglal to. my mistake.

> Prosil bi, da se ne remaila stvari iz drugih mailing list se sem,
> ker so ljudje, ki jih dolocene stvari zanimajo, itak ze naroceni
> na te iste mailing liste in je 'malo' motece, ce potem isto stvar
> dobis iz 15 razlicnih virov. Ce pa kdo slucajno ni na taksni listi
> in ga stvar, kot npr. security v tem primeru, zanima, pa naj malo
> pogleda po web serverjih - preprican sem, da bo nasel tocno to kar
> isce.

stvar se mi je zdela zanimiva, ker se na listi dostkrat debatira o kaksnih
takih zadevah. Tale scriptica pa na enostaen nacin poisce vsaj tiste
najbolj pogoste luknje.
O exchangu med listam se strinjam. Vendar je s tem tako, da ce kdaj na
kaksni listi najdes kaj, kar bi morebiti zadevalo precej ljudi na neki
drugi listi, da se v tem primeru malo zamizi.

Greetings,
                               \\\\|////
  Damjan Lampret               / ^   ^ \
                              {-(O)^(O)-}
Damjan Lampret  \ -------oOOOo-----U-----oOOOo--------/ Damjan Lampret
ARNES, Jamova 39 \ damjan.lampret na s-sser.lj.edus.si  / SSER, Vegova 4
SI-1000 Ljubljana +---+-------------------------+---+ SI-1000 Ljubljana
tel: +386 61 125-1515 | damjan.lampret na arnes.si | tel: +386 61 214-267
fax: +386 61 125-5454 +-----------------Oooo.---+ fax: +386 61 214-323
                            oooO        (   )
                              \_)

Dodatne informacije o seznamu Starilist