[ LUGOS ] [linux-security] Announce: chkexploit 1.13 (fwd)

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Sep 4 13:04:48 CEST 1997

Damjan Lampret wrote:

> tale zadeva je kot narocena za admine linux in freeBSD serverjev.
> Pregleda namrec, koliko je sistem exploitable. Pove problem in mozno
> resitev. Smrdi samo to, da ne dobis sourca zraven....

Source? <sigh> Zadeva je shell skripta........................

Prosil bi, da se ne remaila stvari iz drugih mailing list se sem,
ker so ljudje, ki jih dolocene stvari zanimajo, itak ze naroceni
na te iste mailing liste in je 'malo' motece, ce potem isto stvar
dobis iz 15 razlicnih virov. Ce pa kdo slucajno ni na taksni listi
in ga stvar, kot npr. security v tem primeru, zanima, pa naj malo
pogleda po web serverjih - preprican sem, da bo nasel tocno to kar
isce.

Hvala.

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist