[ LUGOS ] X programiranje

Matjaz Godec gody na elgo.si
Čet Sep 25 23:22:49 CEST 1997

On Thu, 25 Sep 1997, Gasper Fele wrote:

> P.S. Kar se tice nabavljanja knjig- a bi se kdo kupil X WINDOW SYSTEM?
> Jaz bi, pa ne vem kje/ koliko $$. Help!

Skoraj sigurno na Desku (info na desk.si).

Na Internet sejmu smo cisto zraven in imajo zavidljiv spisek zalozb
katerih knjige lahko kupite pri njih. Po besedah njihovega direktorja
prakticno ni svetovne zalozbe knjig, ki jih njihovi dobavitelji ne bi
imeli na zalogi.

	lp
		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist