[ LUGOS ] X programiranje

Gasper Fele gasper.fele na guest.arnes.si
Čet Sep 25 13:41:57 CEST 1997

> Hmm. Priznati moram, da funkcije XMapWindow nisem nikoli uporabljal, saj
> sem delal z Motif Drawing Area, kjer tega ne potrebujes.
>   Sedaj, ko si jo ti omenil, sem sel pogledat v knjigo X WINDOW SYSTEM.
> Po beznem pregledu zelo dvomim, da ima ta funkcija kaj s prikazom slike
> v oknu.
Hmm, sodec po onih primerckih, ki sem jih dobil, ti stvar obnovi
sliko okna na zaslonu. Seveda bom raje uporabil XCopyArea.
10X!

P.S. Kar se tice nabavljanja knjig- a bi se kdo kupil X WINDOW SYSTEM?
Jaz bi, pa ne vem kje/ koliko $$. Help!

Dodatne informacije o seznamu Starilist