[ LUGOS ] M$ Word format.. StarOffice ??

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Sep 12 22:15:00 CEST 1997

On Fri, 12 Sep 1997, Iztok wrote:

> Zivijo !
>
> Ali obstoja KARKOLI, pa magari inkarnacija TECO-ta, kar omogoca
> editiranje besedil pisanih v MS Word formatu ? kakrsenkoli inport ?
> in seveda export ?
>
> Podobno vprasanje tudi za Excel... Saj ima ASCII in/out,
>  ampak kdo pa ve, kaj je ASCII ?
>
> Zaenkrat se zabavam kar z malo pociscenim (hja, vse cudne znake
>  vrzem ven) Word besedilom - kjer se lepo vidi, od kod je
>  osnovno besedilo in kaj vse je frcalo ven iz dopisa....
>
>                 Pozdrav,
>                            Iztok
Ce se prav spomnim imajo to opcijo StarOffice, WP in Aplixware. Je pa res
da stvar ne dela posebej impresivno. Nekje v Wordu se baje da nastaviti
"Quick save" mode in ce je ta stvar vklopljena pri pisanju na disk, potem
ti programi ne morejo konvertirati.

Excellove datoteke sem uspel spraviti v StarOffice, ampak tudi po nekem
cudnem naklucju. Ce grep preko standardnega open in poteim izberes da je
tabela excel tipa javi napako.

	lp
			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist