[ LUGOS ] Terminal-strezniki

Alen Salamun snowman na hal9000.zrcalo.si
Pet Sep 12 16:28:33 CEST 1997

Hi!

Zanima me kako naj naredim to, da ko bo nekdo poklical v terminal-streznik
preko modema iz WIN95 da se mu bo avtomatsko vnesel username in password (brez
skript pot WIN). Kolikor vem je to CHAP/PAP vendar lahko imam oboje hkrati????
Se pravi navadni Login: in chap??

LP, Alen
---
         | Alen Salamun |    EMAIL:  snowman na hal9000.zrcalo.si    |
         |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
         |                 and the answer is NO!!                 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist