[ LUGOS ] [ OFF-TOPIC ] Security?

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pon Sep 22 09:13:13 CEST 1997

> Ehh, al jim je pa mal smesno, vsaj men je. Pa kaj ce se folk telneta
> gor, mogoce pa proba ce dela guest acc al pa kej podobnga. Ne mores
> zarad telneta tako sizit pa nek denial attack pa to, ce te pa tako mot
> dej pa v hosts.deny tist ip pa cao. Se bols pa celo subklaso, pa bos mel
> mir. Mislm, brez zamer, samo men je mal hecno. Sej po moje se ne ves, ce
> je vedno isti user. Pa nisem noben Telekomovc, ne daj boze.

Na Arnesu jemljemo take stvari resno. Prosim sporocite nam vse podatke
o vdorih ali poskusih na to masino in bomo definitivno ukrepali.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist