[ LUGOS ] DIGITAL izkusnje (fwd)

Alen Salamun snowman na hal9000.zrcalo.si
Tor Sep 16 19:38:22 CEST 1997

On 16-Sep-97 Boris Benko wrote:
Sorry Jaka..AMPAK TAKSNE IZKUSNJE SO DRAGOCENE!!!! Ne pa komerciala!!!!!

>znotraj javnega, seveda malo kaj skrabmlas, da ravno vsak tepec ne vidi,
>kaj delas. Potem je CISCO prava stvar.
Se popolnoma strinjam s teboj...CISCO ima resnicno najbolji software kar jih je
te pa za to olupijo od kablov do dokumentacije, programske opreme...
No to nasplosno sem povedal zato, ker se najdejo podjetja ki jamrajo kako
nimajo in nimajo denarja za najete vode (ko jim kaksno podjetje ponuja ciscote
za xyzydtr $$$ namesto da jim lepo da eno router kartico, ali pa kaksni manjsi
router z eni samim sinhronim prikljuckom..)

Tudi tukaj se da zelo veliko ljudi pridobiti na LiNUX...Vzames router kartico
pa poknes LiNUX-a pa pridejo skozi za ceno samo programske opreme kaksnega
boljsega routerja..

LP, ALen
---
         | Alen Salamun |    EMAIL:  snowman na hal9000.zrcalo.si    |
         |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
         |                 and the answer is NO!!                 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist