[ LUGOS ] DIGITAL izkusnje (fwd)

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Tor Sep 16 11:41:27 CEST 1997

Ne bom delal nobene reklame za Cisco, bi pa povedal tole. Cisco oprema
dela odlicno in je vsekakor vredna svojega denarja. Ce rabis samo PPP
(malo hitrejsi) preko sinhrone linije in staticne rute, potem lahko
vzames karkoli, kar se v osnovi konekta in ne pada.

Ce pa hoces iti preko FR, imas dinamicni routing, prepuscas broadkaste,
nastavis helperje, da se remote postaje in ostalo boota kot je treba,
vklopis kompresijo na pocasnih linkih, zenes IBMove protokole preko iste
linije, das malo priority routinga, ce se en sucker obesi na linijo, da
ga malo tiscis dol, vklopis IPX tunel, napravis en privat netvork
znotraj javnega, seveda malo kaj skrabmlas, da ravno vsak tepec ne vidi,
kaj delas. Potem je CISCO prava stvar.

Ni seveda Cisco idealen. Ampak tako razsirjen je, tako lepo dela in
lahko dobis pomoci, kolikor hoces, preko Ineta tudi. Do sedaj se mi je
samo enkrat zgodilo, da je router padal in sicer z eno zelo rano verzijo
IOSa, 11.0. Ko sem dal 11.2, dela brezhibno naprej. Je pa drag. Sedaj so
ze cenejsi. Imas serijo 1600, ki jo je sama plastika, ima male PCMCIA
kartice in v osnovi dobis precej oklescen softver.

Ce si pa frajer, pa si cinas lastne kable itd... Za kable te sicer
odirajo. $100 po komadu. Sploh jih ni tezko spraviti skupaj. Edino 60
pinske moras nekje zribiti.

Svoje sem povedal. Digitalova oprema je zelo kvalitetna v smislo
terminal serverjev, terminalov in eventuelno hubov. Pri routerjih je
cisco numero uno. Bom rekel DALEC naprej pred vsemi. Edino IBM ima lepse
resene IBMove protokole.

> [...]
> (routerji, terminal strezniki, HUB-i) zelo zelo dobro obnese V LiNUX okolju.
> Router je za moje pojme boljsa odlocitev kot Cisco (brez zamere ampak Cisco ni
> vreden svojega denarja...), glede cene pa tako 1000 proti 1. No tako lahko
> opremo brez bojazni toplo priporocam.
>
> Lp, Alen
> ---
>          | Alen Salamun |    EMAIL:  snowman na hal9000.zrcalo.si    |
>          |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
>          | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
>          |                 and the answer is NO!!                 |

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676