[ LUGOS ] knjige in racuni...

Brane Leskosek brane.leskosek na guest.arnes.si
Čet Sep 11 16:51:52 CEST 1997

> Torej, ce bi kdo od narocenih zelel racun na firmo, let me know. Jutri
> narocim. Zaenkrat so 4. naroceni na programiranje... Bi kdo se kaj
> drugega?
Ja, priporocam se tako za Beginning linux programming kot tudi za Linux
network administrator's guide. Racun bi pa rad naslovljen kar na moje
ime (to je dovolj za firmo). Zanima me tudi kje bi lahko videl se kaksne
druge (v listi ze omenjene) knjige?

Aha, se to. Kje bom lahko dvignil knjige (obvescen bom pa verjetno itak
prek liste)?

LP, Brane
--

Brane L. Leskosek                       brane.leskosek na kclj.si
University Medical Centre               tel/fax: +386(0)61-315-328
Department Ob/Gyn
Research Unit
Slajmerjeva 3                        Big brother is watching you!
SI-1000 LJUBLJANA
SLOVENIA

Dodatne informacije o seznamu Starilist