[ LUGOS ] knjige in racuni...

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Čet Sep 11 09:35:34 CEST 1997

|izvodov, pa se kaksno drugo, dobite popust 10%, kar je maximalno za tuje
|knjige.
|Se da zmeniti da date potem vsakemu posebej racun?
|Nekaj bi jih narocilo cez podjetja kjer delajo, nekaj pa direkt.
|Problem je ker za drustvo se nisem odprl ZR in finance sedajle se
|ne tecejo...

Ni problema... Napisite komu katera gre knjiga, racunamo pa skupno narocilo.

Lp, Milan

Milan Bunjevac                                                          tel     + 386 61 133 7270
DESK d.o.o.                                                              fax    + 386 61 133 7283
Vilharjeva 22                                                         e-mail    milan.bunjevac na desk.si
Ljubljana

Torej, ce bi kdo od narocenih zelel racun na firmo, let me know. Jutri
narocim. Zaenkrat so 4. naroceni na programiranje... Bi kdo se kaj
drugega?

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist