[ LUGOS ] Joystick, upgrade-i...

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Okt 1 10:08:23 CEST 1997

On Tue, 30 Sep 1997, Jure Mercun wrote:

> Ce se to resi z uporabo mknod, potem me zanima, kaksne
> so major in minor stevilke, ce niso odvisne od moje masine.
> Ali mi lahko kdo razlozi, kaj sploh so te stevilke?

V grobem je to nekaj takega. Kernel ima eno dvodimenzionalno tabelo vseh
driverjev (device-ov). V tej tabeli vsaka vrstica predstavlja en driver. V
posamezni vrstici pa se nahajajo naslovi funkcij, ki skrbijo za
inicializacijo, branje, pisanje,... tistega driverja. Ko sedaj ti dostopas
do nekega devica, kernel pogleda kateri major number ima ta device in
"skoci" v vrstico katere indeks je enak temu major number-ju. Potem
poklice ustrezno funkcijo (odvisno ali si zahteval branje, pisanje,...) v
tej vrstici. Tej funkciji kot parameter poda se minor number. Podrobnosti
so najbrz nekoliko drugacne, ampak osnovna ideja je taksna.

> Pjanc

????

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist