[ LUGOS ] Monitor, frekvence & XFree86

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Okt 1 09:55:44 CEST 1997

On Tue, 30 Sep 1997, Bostjan Strumbelj wrote:

> Problemcek: pri resuluciji 1152x864 in frekvenci 85Hz in je slika
> zelo ozka in je ne morem vec raztegniti v horizontalni smeri.

> Ali se da kako "rocno" nastaviti frekvence za posamezne resolucije?

Seveda, vse se da rocno nastaviti in to zelo fino. Preberi si
dokumentacijo v datoteki VideoModes.doc (pri meni se nahaja v
/usr/lib/X11/doc). Tam so te zadeve odlicno opisane.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist