[ LUGOS ] mail Transfer Agent

marjan.savli na uessko.sigov.mail.si marjan.savli na uessko.sigov.mail.si
Sre Okt 22 08:21:55 CEST 1997

     Z LISO sem sel nastavit DNS in vpisal DNS in zadeva se je pobrala
     takoj.

     Ce DNS potem pobrisem se napaka NE ponovi.

     Ce ga zopet vstavim ali pobrisem, ni vec razlike...

     Hmmm....

     Majan

______________________________ Reply Separator _________________________________
Subject: Re: [ LUGOS ] mail Transfer Agent
Author:  <lugos-list na lugos.si> at PO_INT
Date:    22.10.1997 2:00

On Tue, 21 Oct 1997 marjan.savli na uessko.sigov.mail.si wrote:

>      Ja, sedaj so se pa pricele tezavice... :-)
>
>      Zadnje kar mi Linux /Caldera Lite/ naredi pri bootanju je "Starting
>      mail Transfer Agent:"  in potem caka 2.35 minute , nato pa gre
>      naprej..  ..napise "Sendmail." in se nalozi sistem do konca, da se
>      prijavim.
>
>      Cemu caka?
Ker ne ve imena hosta.
Resitvi sta dve :))
Prva je sistemska -> vpis vseh IPjev v DNS (tudi onih za masqing
routerjem). Verjetno ni v redu, ce ne vzdrzujes DNSa.

Druga (localna):

v /etc/hosts vpisi vse podatke (to je za vse IP stevilke si zmisli ime).
To lahko naredis tudi preko LISA.
naceloma (ne spomnim se IPjev vpisi prave):

127.0.0.1       localhost
192.168.176.55  xx.elgo.si          xx
172.16.0.1        gw.elgo.si            gw

        lp
                gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/        |   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist