[ LUGOS ] mail Transfer Agent

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sre Okt 22 00:02:13 CEST 1997

On Tue, 21 Oct 1997 marjan.savli na uessko.sigov.mail.si wrote:

>      Ja, sedaj so se pa pricele tezavice... :-)
>
>      Zadnje kar mi Linux /Caldera Lite/ naredi pri bootanju je "Starting
>      mail Transfer Agent:"  in potem caka 2.35 minute , nato pa gre
>      naprej..  ..napise "Sendmail." in se nalozi sistem do konca, da se
>      prijavim.
>
>      Cemu caka?
Ker ne ve imena hosta.
Resitvi sta dve :))
Prva je sistemska -> vpis vseh IPjev v DNS (tudi onih za masqing
routerjem). Verjetno ni v redu, ce ne vzdrzujes DNSa.

Druga (localna):

v /etc/hosts vpisi vse podatke (to je za vse IP stevilke si zmisli ime).
To lahko naredis tudi preko LISA.
naceloma (ne spomnim se IPjev vpisi prave):

127.0.0.1       localhost
192.168.176.55  xx.elgo.si          xx
172.16.0.1	gw.elgo.si	    gw

	lp
		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist