[ LUGOS ] Fritz - ISDN

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Okt 21 23:17:49 CEST 1997

Howdy!

Pojma nimam. Poglej na http://www.elsa.de/ ...

> Kateri faks razred podpira (ukaz  AT+FCLASS=?) ?

Ce se prav spomnim 2.0.

> Se vedno ceneje kot nabava dveh Courirjev. ;-)

Jaz osebno sem bil nad temi ELSA adapterji cisto navdusen. Povezava se je
vedno vzpostavila v kaksni sekundi. Malo dlje je potem trajal zagon PPP
povezave (kaksne 3 sekunde). Potem pa je stvar letela. Ozko grlo je bil
serijski port na racunalniku, saj je ELSA mirne duse uporabljala oba B
kanala (torej skupaj 128kbps). In to na relaciji Planica (letalnica) -
Ljubljana. Pa ceprav je bil '... line noise provided by Telekom Slovenije ...'

Ampak jaz osebno si z njimi ne morem prav nic pomagati (nimam ISDN) :-(

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist