[ LUGOS ] Tezave s kernelom 2.0.31

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Tor Okt 21 21:58:56 CEST 1997

Hoj!

Snel sem novi kernel (release, ne beta) in ga prevedel, vendar se
racunalnik ni postavil do konca. Prepozna PCI naprave, diske, sounblaster
etc., zadnje kar ispise je (nekaj takega... nisem si zapisal, zdajle pa ne
morem preveriti :-(( ) AFS ... checking ext2fs. Nato pa se ustavi.

Ker imam K6/233 in 64Mb RAM, zaradi nekaksnega hrosca v procesorju
prevajam samo z 32Mb RAM-a. Imam RedHat 4.2 s kernelom 2.0.30 in do sedaj
nisem imel nikakrsnih tezav s prevajanjem.

Po tistem, ko se mi ni racunalnik postavil sem ga zagnal s CD-ja, popravil
linke, ponovno prevedel stari kernel in ga instaliral brez problema.

Ali ima se kdo probleme z novim kernelom in kaj predlagate kot resitev?

Konfiguracija:

AMD K6/233
64Mb SDRAM (DIMM)
Plosca ASUS TX97-E (AT plosca, TX chipset, ATX napajanje)
Millenium II 4Mb (IRQ 9)
Vibra 16S (IRQ 5, DMA 1&5)
Mrezna kartica 3c509 (IRQ 10, 0x300)
PS/2 mis (IRQ 12)
Paralel ZIP na LPT1 (IRQ 7)
IBM Deskstar 3.2Gb na hda (IRQ 14)
Toshiba CD-ROM na hdc (IRQ15)

Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija
e-mail: jan na delo.si  &  Bostjan.Strumbelj na kiss.uni-lj.si